БУДЬМО ЗНАЙОМІ!
Гординська Ірина Володимирівна
І. ВІЗИТНА КАРТКА
Освіта – вища
ВНЗ – РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта)
Спеціальність – "Українська мова та література"
Кваліфікація – філолог, учитель української мови і літератури та зарубіжної літератури
Посада – учитель української мови та літератури
Місце роботи – Первомайська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Первомайського району АР Крим
Педагогічний стаж – 9 років
Підвищення кваліфікації і професійна підготовка
Винагороди
ІІ. ТВОРЧЕ ДОСЬЄ
Тема самоосвіти та її реалізація
Використання опорних схем на уроках української мови та літератури як один із шляхів підвищення ефективності уроку
Перспективний план роботи над проблемною темою
Педагогічне кредо: Прагни стати кращим, ніж учора, а не кращим за інших
Життєва позиція:
- Той, хто прагне, зробить більше за того, хто може.
- Немає нічого неможливого, коли поряд той, хто вірить у тебе.
- Щоб стати вищим за натовп, не обов’язково мати високий зріст, достатньо не належати до натовпу.
- Формальна освіта допоможе вам вижити. Самоосвіта приведе вас до успіху (Джим Рон)
Актуальні питання:
- Як розвивати творчі здібності учнів?
- Як сформувати креативну особистість?
- Які педагогічні технології доцільно обрати?
- Як зробити кожен урок цікавим та ефективним?
Виступи на педагогічних радах та засіданнях МО
Наукові роботи
- Традиційні та оказіональні фразеологізми в художніх текстах (на матеріалі творів О. Гончара)
- Мотив мандрування в романі Ю. Андруховича "Дванадцять обручів"
ІІІ. РОБОТА З УЧНЯМИ
Творчі роботи учнів
Науково-дослідні роботи учнів
Учнівські презентації
- Тарас Шевченко (Абляс Т., Ібрагімов М. 9-А кл.)
- Життя і творчість Т. Шевченка (Абдуллаєва Е., Павлова А. 9-А кл.)
- Ушанування пам'яті Т. Г. Шевченка (Аблятіпова Е., Яремчук Г. 9-А кл.)
- "Великий любитель Гуцульщини і правди, чоловік праці..." (Висотіна В., Чувакова Ю. 10-А кл.)
- Гуцульський край та вічні істини (Вертель Е., Федорчук М. 10-А кл.)
- Разом із Коцюбинським відкриваємо для себе гуцульський край та вічні істини (Фазилов Р., Абдуллаєва Е. 10-А кл.)
ІV. ДІАГНОСТИКА ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Зрізи знань
Моніторинг успішності
Результати олімпіад та конкурсів