Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Учитель - учителю
У категорії матеріалів: 92 Показано матеріалів: 81-90 |
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 » |
Сортувати по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
Мультимедійний посібник-конструктор. Усі елементи поданих у ньому
таблиць і схем можна копіювати, pоз’єднувати й поєднувати, виявляючи в
таких варіаціях власне розуміння змісту навчання мови та не зраджуючи
власним естетичним смакам. Сконструйовані таким чином наочні засоби
навчання можна за допомогою мультимедійного проектора "виводити” на
екрані чи на мультимедійній дошці, а ще як роздавальний матеріал
роздруковувати на принтері. Автор: Ірина Олегівна Радченко |
У наочному
посібнику висвітлені основні питання теорії синтаксису, викладені у вигляді
опорних таблиць та схем. Усвідомленню й запам’ятовуванню матеріалу служать
приклади, дібрані авторами, а також кольорове рішення навчальних тем та їх
частин. Важливі визначення, пояснення подані у супровідних блоках та блоках
„Увага!”, „Шпора”.
Автор: Чуприна Олександр Анатолійович |
У посібнику вміщено окремі цикли уроків, розроблені кращими вчителями
української мови та літератури з різних регіонів України для 5–11
класів. Подані конспекти уроків репрезентують інтерактивні технології та
нестандартні прийоми, методику особистісно зорієнтованого навчання,
механізми формування літературної компетенції учнів, самореалізації
особистості школяра на уроках української літератури та в позаурочній
діяльності. |
Використання інтерактивних методів навчання при викладанні української мови та літератури. У методичному
посібнику викладено сутність і зміст інтерактивних методів навчання, вимоги до
його впровадження в практику роботи словесників, подано власні рекомендації та
творчі доробки членів районної творчої групи навчальних закладів Іршавщини з
цієї проблеми. |
Автори: Мілєвська Т.О. Учень А.В. |
Навчальний посібник містить розробки уроків з української мови та літератури, народознавства в ігровій формі для 5–11 класів. Серед них вікторини, брейн-ринги, КВК, інтелектуальні аукціони, ярмарки, ігри «Крок за кроком», «Що? Де? Коли?», «Морський бій», «LG еврика», «Щасливий випадок», тематичні турніри та ігрові матеріали. |
Посібник серії «Конструктор уроку» пропонує нову структуру подання
методичного й дидактичного матеріалу для уроків: учительпочатківець
матиме ґрунтовно розроблений планконспект, досвідчений викладач може
внести бажані зміни до будьякого етапу уроку, враховуючи особливості
конкретного класу.
Матеріал для учнів винесено на окремі сторінки й супроводжено
відповідними посиланнями: готуючись до уроку, вчитель на свій розсуд
може зробити потрібну кількість копій.
Друкарське оформлення видання (швидкозшивач, кольорові закладки, перфорація) робить його зручним у користуванні. |
Творчий диктант – це один із найскладніших різновидів письмової роботи,
виконуваної під диктовку. Але, як показує практика , він є водночас і
найцікавішим видом діяльності. Запропонований матеріал допоможе
учням повторити кожну тему, підвищити рівень знань, навчить логічно мислити,
зіставляти, творчо працювати. Укладач: Косоап О.О. |
У книзі подані антоніми різного типу, а в словникових статтях
тлумачаться їх значення, наводяться зразки їхньої сполучуваності з
іншими словами, антонімічні стійкі словосполучення та фразеологізми,
приклади їх використання в текстах творів, висловах, відомості про
антонімічну синонімію, споріднені антонімічні пари.
Окремо розглядаються антоніми префіксів, суфіксів, компонентів складних слів. |
Уроки-практикуми орієнтовані на шкільну програму з української мови для
десятих класів. Завдання посібника — допомогти вчителям-словесникам у
проведенні уроків української мови, як під час роз’яснення нового
матеріалу, так і під час закріплення. Він містить текстовий матеріал,
тематичні різнорівневі та різнопланові завдання, вправи з розвитку
зв’язного мовлення, лінгвістичні ігри, тематичні атестації, тексти для
читання мовчки (із завданнями). Автор: Нікішина Т.В.
|
|