Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Учитель - учителю
Всього матеріалів в каталозі: 104 Показано матеріалів: 91-100 |
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 » |
Використання інтерактивних методів навчання при викладанні української мови та літератури. У методичному
посібнику викладено сутність і зміст інтерактивних методів навчання, вимоги до
його впровадження в практику роботи словесників, подано власні рекомендації та
творчі доробки членів районної творчої групи навчальних закладів Іршавщини з
цієї проблеми. |
Автори: Мілєвська Т.О. Учень А.В. |
Навчальний посібник містить розробки уроків з української мови та літератури, народознавства в ігровій формі для 5–11 класів. Серед них вікторини, брейн-ринги, КВК, інтелектуальні аукціони, ярмарки, ігри «Крок за кроком», «Що? Де? Коли?», «Морський бій», «LG еврика», «Щасливий випадок», тематичні турніри та ігрові матеріали. |
Посібник серії «Конструктор уроку» пропонує нову структуру подання
методичного й дидактичного матеріалу для уроків: учительпочатківець
матиме ґрунтовно розроблений планконспект, досвідчений викладач може
внести бажані зміни до будьякого етапу уроку, враховуючи особливості
конкретного класу.
Матеріал для учнів винесено на окремі сторінки й супроводжено
відповідними посиланнями: готуючись до уроку, вчитель на свій розсуд
може зробити потрібну кількість копій.
Друкарське оформлення видання (швидкозшивач, кольорові закладки, перфорація) робить його зручним у користуванні. |
Творчий диктант – це один із найскладніших різновидів письмової роботи,
виконуваної під диктовку. Але, як показує практика , він є водночас і
найцікавішим видом діяльності. Запропонований матеріал допоможе
учням повторити кожну тему, підвищити рівень знань, навчить логічно мислити,
зіставляти, творчо працювати. Укладач: Косоап О.О. |
У книзі подані антоніми різного типу, а в словникових статтях
тлумачаться їх значення, наводяться зразки їхньої сполучуваності з
іншими словами, антонімічні стійкі словосполучення та фразеологізми,
приклади їх використання в текстах творів, висловах, відомості про
антонімічну синонімію, споріднені антонімічні пари.
Окремо розглядаються антоніми префіксів, суфіксів, компонентів складних слів. |
Уроки-практикуми орієнтовані на шкільну програму з української мови для
десятих класів. Завдання посібника — допомогти вчителям-словесникам у
проведенні уроків української мови, як під час роз’яснення нового
матеріалу, так і під час закріплення. Він містить текстовий матеріал,
тематичні різнорівневі та різнопланові завдання, вправи з розвитку
зв’язного мовлення, лінгвістичні ігри, тематичні атестації, тексти для
читання мовчки (із завданнями). Автор: Нікішина Т.В.
|
Збірник завдань з
української мови та літератури для інтелектуальних змагань старшокласників з орієнтовними відповідями та коментарем
Автори: Г.А. Могильницька, С.А. Свінтковська
|
Мета роботи полягає у висвітленні типології мотивів подорожі в романі
Ю. Андруховича „Дванадцять обручів”, дослідженні їхньої індивідуальності й
самобутності.
Мої файли |
Просмотров: 347 |
Загрузок: 1243 |
Добавил: Irina |
Дата: 19.06.2012
|
|
Мета дослідження – обґрунтувати особливості функціонування загальномовної й оказіональної фразеології
в художніх творах О. Гончара та дослідити можливості використання матеріалів дослідження на
уроках української мови в загальноосвітній школі.
Мої файли |
Просмотров: 833 |
Загрузок: 2418 |
Добавил: Irina |
Дата: 19.06.2012
|
|
|