Розкриття світу почуттів і пристрастей, створеного поетичним словом
великого майстра на основі поезій збірки «Зів'яле листя»; спонукання до
творчого осмислення й відтворення подій, що відбувалися в житті І.
Франка й лягли в основу поетичних творів; розвивати вміння учнів виразно
читати поезії;
виховування інтересу до творчості поета; чистоти й благородства почуттів.
Урок з української мови в 7 класі «Узагальнення та
систематизація знань з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова».
Урок у формі казки. Урок співпраці учителя з учнями, урок, на якому
вчитель уміло використовує можливості учня для формування його як
мовної особистості, здатної до активного розумового розвитку, до
мовленнєвої діяльності в усіх її видах, до самовдосконалення духовних і
моральних якостей; формування творчих компетентностей. Для вчителів
української мови.
Система вправ має на меті вироблення орфоепічних та орфографічних
навичок, розширення лексичного запасу слів, правильного використання у
мовленні стилістично забарвлених слів; оволодіння граматичними навичками
з теми «Словосполучення. Просте речення» на основі текстових
матеріалів про життя і творчість видатної народної майстрині Марії
Приймаченко, що сприятиме виробленню не тільки певних мовних умінь і
навичок, але і вихованню ціннісних орієнтирів учнів, зацікавленості
знати і поважати культурну спадщину свого народу . Крім загальної мети,
вправи мають і вузькі специфічні завдання творчо-репродуктивного
характеру на опрацювання й повторення матеріалу, вивченого у 5-7
класах.
Урок-КВК в ігровій формі закріплює знання учнів 6 класу про іменник.
Підібраний матеріал до конкурсів розвиває логічне мислення, творчі
здібності дітей