Словник складається з кількох розділів, в які послідовно і
систематично повинні записуватися найскладніші випадки написання слів,
керування та узгодження словосполучень, способи уникнення русизмів,
уживання прийменників, окремих груп лексики, фразеологізмів. Складаючи свій словник труднощів,
дитина краще запам’ятає важкий мовний матеріал, частіше вживатиме
правильні слова, словосполучення та фразеологізми.
Пропонований посібник містить у собі практичні різнорівневі завдання з
української мови для учнів 10 класу з програмних розділів.
Він допоможе вчителю організувати індивідуальну роботу з учнем або
цілим класом. Вправи дадуть можливість виявити практичні вміння, ступінь
володіння усним і писемним мовленням учнів. Автор: Кравченко Л. Г.
У роботі подано контрольно-навчальні картки - завдання з української
мови на матеріалі роману Ліни Костенко «Записки українського
самашедшего». Вони передбачають перевірку та закріплення засвоєних
учнями 10-11 класів знань із синтаксису простого речення. Автор: Томащук Людмила Іллівна